חפשו / עברו לרשימת הנושאים למטה
הודעה השואלת האם לחפש אפליקציה בחנות (“Search for app in the Store?”)
הבעיה: כאשר מריצים את תכנת ההתקנה, מופיעה הודעה השואלת האם לחפש אפליקציה בחנות (“Search for app in the Store?”)
בכל תשובה (כן או לא) ההתקנה לא מופעלת.
הפתרון (לפי הממשק של חלונות 10)::
- היכנסו להגדרות חלונות
- לחצו על עדכון ואבטחה > אבטחת Windows > שליטה באפליקציות ובדפדפן
- בחלונית 'בקרת אפליקציות ודפדפן" לחצו על 'הגדרות הגנה המבוססות על מוניטין'
- בחלונית 'הגנה המבוססת על מוניטין' שנו את האופציה 'בדוק אפליקציות וקבצים' ללא פעילה
- יתכן שצריך גם לשנות את האופציה האחרונה 'smartScreen עבור אפליקציות של Microsoft Store'
התקינו את דיאלוג.
לאחר ההתקנה ניתן להחזיר את ההגדרות לפי שיקולכם.
הסבר ותמונות לביצוע הפתרון בממשק אנגלי של חלונות תוכלו למצוא בקישור הבא בסעיף Fix2.