קיימות תכנות אנטי וירוס רבות אשר בלהיטות שלהם לחסום כל פגע, חוסמות את התקנת דיאלוג. בדרך כלל החסימה היא בשלב ההורדה מהאינטרנט ולעיתים נראה כאילו מדובר בבעיה באתר או ברשת.לעיתים ההתקנה עוברת בשלום אך בהמשך משום מה ההתקנה נחסמת. 

נסקור כאן כיצד להתמודד עם הבעיה באופן כללי וכן באופן פרטני, בהתייחס לתכנות ספציפיות. חסימות של אנטי וירוס מופיעות בשלל צורות ולכן אם אתם נתקלים בהפרעה בהתקנה, גם אם אינכם מוצאים את התיאור שלה בהמשך, נסו לבדוק אם מדובר באנטי וירוס ונסו לנטרל אותו לזמן קצר. אשמח אם תעדכנו אותי..

תכנת אנטי וירוס פועלת כל הזמן ברקע. אם אינכם יודעים איזה תכנה עובדת אצלכם, עליכם לבדוק בשורת המשימות בקבוצת האייקונים של המשימות הפועלות ברקע

taskbar3

אחרי שגיליתם איזו תכנה פועלת אצלכם ללחצו על הצלמית שלה או הפעילו אותה מהתפריט. חפשו בתפריט התכנה את אחת האפשרויות הבאות:

  1.  אפשרות לנטרל את התכנה לזמן קצר , בזמן הזה מהרו והתקינו את דיאלוג. זו האופציה המומלצת ביותר.
  2. אפשרות להגדיר כחריגים את נתיב ההורדה של דיאלוג ברשת או את שם ונתיב קובץ ההתקנה במחשב שלכם.

ראו הדרכה מפורטת וספציפית לגבי

אנטי וירוס AVG

 אנטי וירוס קספרסקי

 ByteFence Anti-Malware

 אנטי וירוס AVAST.t, אנטי וירוס AVAST הודעה על קובץ מסוכן,

 אנטי וירוס Symantec

 אנטי וירוס NOD

אנטי וירוס Norton

חזרה לדף תמיכה